Betustrkmn bizimki hala dönmedi normal hala yarın kontrolümüz var bakalım 32.haftada açılma ve rahimde kısalık vardı ciğer geliştirici vs oldum bekliyorduk ama çok şükür 36 tamamlamak üzereyiz biraz daha durursa iyi🤗 32’den beri nst’ye giriyoruz her hafta gitmeye devam🙂