AsyaCngz55 Gebesannee ben 37. Haftamdayım ilk zamanlar uykum çok geliyordu başka da hiçbir şey yaşamadım belirti olarak ne ağrı ne bulantı tertemiz geçti hamileliğim 🌸
MNisa-18 Gebesannee ben öyleydim bazen kendime hiç hamile gibi hissetmiyordum şuanda 27+1 haftalığız oğlumla
Meli-sa Gebesannee ilk kızımda lavabodan çıkamıyordum şuan 7 haftalığım bu zamana kadar midem bulanmadı başım dönmedi aşermesim hale ama belim çok ağrıypr
Gamzenakit Meli-sa ben şuan öyleyim koku hassasiyet bulantı kusma yediklerimi kusuyorum 13+3 teyim ama bakalım 4.ayda geciyor diyolar
Gebesannee Dnyaa56 benim başından beri acıyor çok hassas göğüslerim. Ama sizde korkacak bişey yok ilerleyen zamanlarda illaki şişecektir