Gebesannee şükredin valla ilk gebeliğimde doğurana kadar kustum bundada 6 aylık olduk hala kusuyorm gebeliğimden bişey anlayamıyorm eziyet gibi geliyor bitsede kurtulsam diye dua ediyorum sürekli millet gebeliğimi özledim dediğinde onlara inanamaz bir şeklde bakardım ben hiç özlememiştm ama çocuk için mecburen dayanıyorum