fitmom Sevgili anneler naptınız her şey hazır mı ? Ben hala daha alırım diye diye baya eksik bıraktım bişeyleri yılbaşı zamanı indiriminde almayı planlıyorum :) bu arada şimdiden baya ağırlaştım o yüzden eksikler bir an evvel tamamlansa iyi olacak galiba. Sizde durumlar nasıl ?
Mervekaya fitmom ben fazla bisey almayacagim. 2 yasinda bir oglum var bu da oglan. Onunkilersen kullanacağım. Çalışıyorum izne cikinca 2 gunde eksikleri halleder hazirlarim çantamı:)
Gizem1504 fitmom 30a girdik dolap vs kıyafet eksik biraz onun dışında beşikler falan hazır :) ağırlaştım uykusuzluk başladı sabırsızlıkla bekliyorum 👼🤗
alcang fitmom 31+1 herşeyimiz hazır 😍 odamız kıyafetlerimiz sadece yıkayıp ütüleyip hastane çantası hazırlamak kaldı 😍
Defnemmm2301 fitmom bizim tek eksik beşik ve bebek arabası onlarda şuan biraz pahalı olduğu için sonraya biraktık ama çok şükür herşey tamam gibi 😊
Gulperyurtdas Benimde biraz eksiğim var bende kendimi ağırlaşmış hissediyorum hareketlerim kısıtlandı akşam lavaboya zor gittim 😟🤲🦅💙
fitmom Gulperyurtdas ben daha 28. Haftadayım bir de akşam oldu mu bi ağırlık çöküyo ağrılarım vs başlıyor şimdiden korkmaya başladım ilerde nolcaz diye
Gulperyurtdas fitmom benimde 31+4 bende korkmaya başladım doğum yaklaştıkça heyecanlanıyorum stres yapıyorum ağlıyorum Rabbim cümlemizi sağsalim yavrularımızla birlikte bir avazda kurtarsın 🤲❤️🌹
Cans50 fitmom reinamm benim de 29+6 hala birşey hazır değil sadece 1 tane hastane çıkışı aldım brisa da kıyafet ne bebek arabası ne beşik ne dolap bakalım ne olacak hayırlısı Allahtan
fitmom Mervekaya yardıma gelecek kimseniz varsa keşke yardım alsanız ya da maddi gücünüz varsa temizlikçi olsa ne iyi olur dimi 😇 Hepimizin ihtiyacı yani net
Hfoz Bende ufak tefek şeyler aldım ama hastane çıkışı almadım daha . Suan 29+4 normal 21 şubat ama benim erken doğum riskim war
Beriliko Hfoz bende 29+ 5 im benimde erken doğum riskim var malesef yatıyorum kilosu kaç bebeğinizin ve neden riskiniz var
fitmom Gulperyurtdas amin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hiç stres yapmayın hep güzel şeyler düşünelim güzel olsun inşallah 🙏🏻
fitmom alcang ben de 30u geçtikten sonra hazırlamayı düşünüyorum inşallah 😇 Ne kadar güzel az kalmış sayılır sizin ☺️
Hfoz Beriliko ben 28 haftalıkken gece acile gitmiştım orda baktılar 1300 gr .rahim kısalması olduğu için erken doğum riskim var.çoğu şeyim hazır değil çünkü yatıyorum dışarı çıkıp yürümek bana işkence geliyor
Beriliko Bizde 29-5 iz ablamızdan biçok şeyimiz var oyüzden çok şey almıcaz ama tabi yeni kıyafetler hastane çıkışı bakım seti vs hepsi alındı yıkandı ütülendi sadece hastane çantam hazırlancak okadar