Hatice_70 23+0 dan merhabalar. Doğumumuz şubat başı görünüyor, sezeryan olursa büyük ihtimalle ocak sonu gibi alabilirler. Normal doğum istiyorum ama benim epilepsi olduğu için doktorum izin verirse yapabileceğim ancak. Halsizliğim çok fazla var hep uyuyasım geliyor gündüzleri gece de uyku tutmuyor. Ağrılarım azaldı Allaha şükür sizin nasıl?