Hatice_70 Kızlar nedennn kimse Şubat postu açmıyor acabaaa?? nasılsınız nasıl gidiyor dertleriniz varsa dinlerim sonuna kadr ❤️ iyisiyle kötüsüyle dualarımla ❤️❤️
mombarbie_ Hatice_70 şubat sonu görünüyor 20+1im bel ağrıları kalça uyuşması disinda bir problemimiz yok çok şükür sizlerin nasıl gidiyor 😊
simaymasalim Hatice_70 22+1 le devam ediyoruz kızımla 😍 bugün detaylı ultrason vardı gayet güzelmiş herseyi poposunun üstünde oturuyormus bizim hanım onun için aşağıya baya baskı hissediyorum resmen vajinadan tekme hissediyorum 🤭 buarada baya hareketliyiz şimdiden böyleyse sonunu düşünemiyorum 18-19. Haftadan itibaren hareketlerini hissediyorum sizde durumlar nasıl benimki sezaryen olacak sizin net doğum tarihi kaç görünüyor acaba💕
iremnur_17 Hatice_70 21+1 im 19 Şubat gözüküyor tahmini doğum tarihi. Riskli gebelik geçiyorum o yüzden sürekli ağrılarım oluyor. Ama bir kaç gündür göğüslerim sızlıyor sizde de oluyor mu?
Ebruli_08 Hatice_70 22+3 Serklajlı gebeyim riskli gebelik geçiriyorum inşallah sonuna kadar gideriz oğluşumla 🩵🤲🏻
Hatice_70 simaymasalim oyy maşallah benim de iki gündür çok hareketli Şubat 8 görünüyor uygulamada doktor henüz bir şey söylemedi sezeryani siz mi istediniz💗 sağlıkla kucağına al inşallah 💗🤲🏻
Hatice_70 iremnur_17 geçmiş olsun cnm inşallah çok daha iyi olursunuz sağlıkla kucağına al inşallah 💗🤲🏻 evet benimde oluyor süt damarlarin acilmaya baslamistir cnm
Mylittlemermaid 20 haftalık oldum bugün , tahmini doğum 27 Şubat. Ancak bebeğimin eşi aşağıdaymış yükselmezse sezaryen olacağım . Şimdilik iyiyim çok şükür
Hatice_70 Yagmurakyurek ozmn bundan sonra hissetmeye hazir ol😍😍😍 ben sırt üstü yatıyorm ozmn daha çok hareket ediyor
Krtcm Yagmurakyurek bende 20 +2 aksine benimki çok kıpır kıpır ilk gebelikte şu sıralar hissedeesiniz
simaymasalim Hatice_70 mecburi sezaryen benimki kalp sorunumdan dolayı ilk kızımda sezaryen olmuştu 🥰 rabbim hepimize sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin inşallah 💕🙏🏻
basinci- Hatice_70 Hatice_70 benimde sizle aynı bugün baktım 8 Şubat yazıyor ve benim bebeğimde maşallah 1 haftadır hiç yerinde durmuyor 😊😊
iremnur_17 Hatice_70 çok teşekkür ederim amin inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alın 🤲🏻❤️ doğru diyorsunuz bu haftalarda başladığını okumuştum ☺️
Hatice_70 Yagmurakyurek bende 20. Haftamda daha net hissetmeye başladım canım sabah akşam hazir ol😂 sürekli kendini dinle mesela şuan sirt üstü yat karnına dokun belki hareket eder
Fbger25__ 22+2 ogluşumla bel ağrım çok oluyor akşamları karnım cok gergin oluyor ve rahatsız hissediyorum kendimi şubat 11 gözüküyor doğum sezeryan olursam ocak ayının ortası sonu gibi olabilir ikinci gebeligim
Hatice_70 Fbger25__ o bel ağrısı derdi bende de var inşallah geçer bol bol dinlenin sağlıkla kucağına al inşallah 💗