Yaskos99 ah neler demediler ki . Kızım 2 hafta geriden gelen bebekti . Gelişmiyor erkn alalım bile dediler kolları ayakları kısa kalmış dediler . 46 cm 2900 kg la dünyaya geldi . Doğduktan sonra ayda 2 şer kılo aldı topaç gibi bi kız oldu şuan 1. Sınafa gidiyo . Oğlumda aynı doğdu 2800 40+2 de doğdu hemde bazen bebekler anne karnında gelişmeyp dığduktan sonra çok hızlı kılo alıyor . Şuan ikiside kocaman oldular bebeklikleri tombiş tombiş geçti ♥️😂