deletedmom6295 Benim de son 30. Geçen hafta kontrolumde trombosit degerim düşük çıktı. Düşmeye devam ederse normal doğumu bekleyemeyiz dedi. Bu hafta persembe yine tahlil yaptıracağım. Bebeğin kafası da 2.5 hafta öndeymiş, bu sebepten de doğuramayabilirsin dedi. Trombositin düşmesi durursa 38 de çatı muayenesinde normal dogum olup olmayacağına karar veririz dedi. Onun dışında hersey yolunda, calismaya devam ediyorum. Bu hafta son haftam. Ondan sonra Bulutumu bekleyeceğim.😊