Tugce_23 herkesin hamileliği vücudu bir değil doğurana kadarda devam edebilir azalabilirde çok normal böyle şeyler zaten doktorunuzda aynı şeyi söylüyordur herkes hamileliğini bir geçirmez kimse kimseyşe aynı yaşamaz herkesin vücudu aynı tepkiyi vermez başkasının yaşayıp yaşamadıklarını sizin vücudunuzda yaşamak zorunda değil ve doğum başlangıcınızda öyle her annenin hamileliği doğum hikayesi bebeğiyşe kendisine özeldir böyle şeylere stres yapıp gerilmenize gerek yok ilaç alın canınızın çektiği şeylerden bol yiyin kimseye kulak asmadan bebeğinizle huzurlu geçirmeye çalışın sürecinizi