Anneadayiii__ Gebeliğimin 3. Ayını geçtiğim için kayınvalidem artık sen aşermezsin bu süreden sonra aşerme olmaz dedi sizce doğru mu söylüyor benim canım hala bir şeyler istiyor 😂😂
Minikperi Anneadayiii__ aşerme denilen şey sadece canın bir şey istemesi değildir. Mide bulantısı kusma baş dönmesi gibi şeyler de aşermedir. Kaynananız onu kastediyor olabilir ilk 3 ay oluyor ya genelde.
PervinY Anneadayiii__ Bulantı vs geçebilir ama son aylarda da bazen canın bişeyler çekebiliyor. İlk zamanlardaki kadar değil ama bende oluyor yani.
gokcetugumm Nefis işine de karıştılar artık şaka gibi. Ben 31 haftaligim balık diye ağladım geçen hafta 😂
2prenses_masal-oyku gokcetugumm ay bende hatay dürüm yiyemedim diye ağlamıştım 😂😂😂 eşim en sonunda buldu istediğimi de yedim 😁 ığdırda bide yapan bilen yok sade et koyuyolar içine hatay dürüm diye kakalıyolar millete sinirimden ağladım iki yer gezdik ikisinide yemedim oturdum ağladım dolmuşta 😂😂😂 6 aylıktım ozaman
busraayksll Anneadayiii__ ay karışmadiklari bı o vardı, inadına iste kız 🤣 ben 32 deyim özellikle bu gece canım aşırı derecede biseyler istedi ama öyle böyle değil yeyince oh dedim bilemiyorsun yani
ebru31111 Anneadayiii__ hayır ya zaten 3 aydan sonra aşırı aşeren başlıyor ben 7 aya giriceö halen aşerme var benimde bal kabağı canım istiyor ama daha mevsimi değil bugün pazar market brokoli aradım bulamadım kaynanan işine gelmemiş yoksa aşerme 3 aydan sornra daha çok artar
Mizginsefa Anneadayiii__ Bence kişiden kişiye değişiyor benim doğumuma 3 hafta kaldı ben hala aşeriyorum ve şu an yemek yerken bu yorumu yapıyorum 😅