Migrenligebe 16. Haftada başladı. Doktor rahim genişliyor genişledikçe ağrır dedi. 37+1 deyim hiç geçmedi ve son haftalarda daha da artıyor tabi. Onun geçmesini beklemeyin. Alışın. Ben alışmaya çalıştım hep o yüzden bazen hamile olmadan önce ki halimi hatırlayamıyorum. Sanki doğdum doğalı böyle zor oturup zor kalkıyormuşum gibi hissediyorum. Bakalım doğumdan sonra geçecek mi 🤷🏼♀️