Gamzess11 Ebrulianne06 kaç haftalık doğum yaptınız peki bende de var aynı gelişim geriliği sıkıntısı da
Gamzess11 Ebrulianne06 teşekkürler birde bende bilkent perinatoloji takipliyim 37 haftalıkken alacaklar ama normal doğuma da zorlayacaz diyorlar ben sezeryan istiyorum siz görüştünüzmü vs. Nasıl oldu sezeryan
Ebrulianne06 Gamzess11 ben de sezeryan istiyodum bebis de makat gelisti ondan normal hic konusulmadi. Ama duydugum kadariyla istege bagli sezeryan yapmiyolarms. Siz neden perinatoloji takiplisiniz