Nslhngncn Ben başka şehirde yaşıyorum orda takipliydim, bebek 640 gr doğdu, 26 haftalık, o yuzden 3.basamak yoğun bakım olan hastanede doğurmam gerektiği icin durumum kritik olduğu için perinatolog takibine başladık Ankarada ve kendi sehrimde, ben şehir hastanesinde doğurdum. Once şehir hastanesinde perinatolog kontrolüne basladim haftada bir ama 2 veya 3 kez gelebildim durumum fenalaştı, acilden giriş yaptık, Travaya götürdüler orda izlediler ve sonra normal odaya aldılar, 1 hafta orda kaldım sonra zehirlenme başlayınca travayda uzun zaman geçirdim doğumdan sonra da 1 hafta kaldım , en son odaya geldim, travayda kimseyi almıyorlar ama normal odaya geçince refakatçi gelebiliyor kadin