Baahar4549 Gul1616 22. haftanın sonlarına doğru hissettim. Hatta tam anlamıyla 23-24 gibi hissetmeye başladım.
Selma2412- Enu1004 canım kadın doğum mu yönlendiriyor yoksa sen mi diyetisyene sıra alıyorsun bide normal insanlarla gebe insanların sıra aldığı diyetisyen aynı mı oluyor normal bir diyetisyen de ilgileniyor mu merak ettim de duruma göre hemen sıra bakayım ben 🥰
Enu1004 Selma2412- hastanede nasıl oluyor bilmiyorum vallahi. Benim diyetisyenim daha önce de kendisiyle çalıştığım kişi olduğu için direkt ona gittim. Bir de gebelerle ve çocuklarla çalıştığını bildiğimden başka bir arayışa girmedim. Ama her diyetisyen her konuya bakıyor mu bilgim yok açıkçası…
Enu1004 MelteM2cck benim korktuğum kilodan kaynaklı doğuramazsam diye😅 yoksa daha önce de diyet ve sporla 17 kilo verdim kilodan korkmuyorum da doğumu da riske atmak istemiyorum… Ayy valla gerçekten öyle bünye müsait ne yesek yarıyor😅
MelteM2cck Enu1004 doğumdan korkma bence nice kilolular var çatır çatır doğuruyor. Biz dikkatli devam edelim yeter 😉
Sinemgndg Enu1004 85 kilo ile hamile kaldım 17+6 haftalığım kilo almadım daha ileri doğru belki alırım ama dikkat etmeye çalışıyorum
CemrePektas Enu1004 aslında 80 de çok değil ama boy kısa ise tabi hareketleri kısıtlar. Ben 86 ile hamile kaldım. 101 ile doğuma girdim. 45 günlüğüm şuan 88im. Ve sezaryen oldum. Ama boyum 175. Hareketlerim hiç kısıtlanmadı yani. Doğumdan 1 gün önce 15 bin adım bile attm😂 41 haftaya kadar her şeyimi kendim yaptm
Enu1004 CemrePektas ay maşallah sağlıkla büyütün kuzunuzu🥰 boyum çok yok 1,65😅 dikkat etmeye çalışıyorum 2 gündür yürüyüşlere bile başladım