Enu1004 115 kiloyla hamile kaldım 27+5 olduk hala aynı kilodayım. Dikkat etmeye çalışıyorum ne kadar az kiloyla doğuma girersem o kadar iyi olur. Benim tek avantajım boyum 1.80 o yüzden şuan yürüyememe, bel ağrısı gibi şeyler olmuyor fiziksel aktivitem kısıtlanmıyor. İnşallah bundan sonrası da hepimiz için kolay olur sağlıcakla kucaklarımıza alırız bebişleri 🌸