Gamzealptkn Kızlar 6+2yim bugün bel ağrım sırt ağrım var baya korkuyorum biraz uzanıyorum sürekli kanama leke yok çok şükür kasıklarımda karnımda ağrı yok belimle kalçam arası ağrıyor hergun kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bide garip gelecek belki ama benim durumumda olanlar acılı şalgam içiyormusunuz arastırdım şalgamda sorun olmaz diyor ama acı sorun olurmuş kan sulandırıcı kullandığımız için