Merhaba bana doktor adetn 14. Günü tutunmayı kolaylaştrsn diye progestan fitil başlatıyo bu ay çatlatma iğnesi oldm hiç ağrm yoktu dün sabah akşam vajinal aldm ilacı bu sabah da aldm ama kasık ağrm var acaba progestann etkisi midr progestan kullanıp böyle ağrı yaşayan oldu mu