Rabiakndk -Gokce035- benimde akıntı vs olmadı muayeneden sonra ama şu ara kasıklarımda ağrı oluyor ve sırtım benimde ağrıyor normal galiba
Rabiakndk Humeyraa23 çok teşekkür ederim yapılacak herşeyi yazmışsınız inşallah hepimizin doğumu kolay geçer 😇
Ocak04_26 Rabiakndk merhaba, bebeğiniz hala yukarı tarafta hareket ediyor mu? Kanala inmesine rağmen?
Ocak04_26 Rabiakndk ben de 37+3 yeyin hem aşağıda gibi hem hala yukarıda gibi😻 sanırım bunu evde anlatmanın bir yolu yok🌸