Nazmomyy benim ikili testim 1/50 çıkmıştı yüksek risk grubundasin işte nift testi amniyosentez vs yaptirmalisin dedi . Ama nift testi aşırı pahalıydi amniyosentez de çok riskliydi bizde bebegimizden vazgecmicez diye yaptirmadik . Sadece ben çok ağladım diye eşim perinatoloji uzmanı buldu özelde ona gittik oda bi sıkıntı yok o testlerin yanılma payı çok dedi. Sonra da organ taraması dışında hiçbir testi yaptirmadim tabi bu süreçte ben testi kabul etmedim diye doktorum çok zorbalık yaptı psikolojik olarak bobreklerde sorun var dedi kafasinda kist var dedi ayaginin biri uzjn yok kolu kisa bir suru sey değiştirdim o doktoru şuan 36 haftaligiz ve sorun yok çok şükür. Şayet bebeğini aldirma gibi bi düşünceniz yoksa eğer o testlere vereceğin parayla güzel bi hastanede doğum yap ne bileyim bebeğine harca geleceğine harca . Gerçekten sizdede sorun olacağına hiç inanmıyorum sanmıyorum da . Günümüzde hemen hemen herkese down sendromu riskin var deniliyor bence . Karar sizin ama korkup endiselendiginize değmeyecek emin olun