Canım aynı şeyleri yaşamış seni çok iyi anlayan biri olarak ben testleri yaptırmadım. Eğer bebeğini aldırmicaksan sağlıklı veya sağlıksız demeleri için neden borca,faize giriyorsun:( rabbim büyük dua et detaylı ultraosn yaptırdınmı onu bekle orda bulgu görürsen belki tekrar düşünürsün evet belirsizlik içinde geçirmek hamileliği çok zor benidme bebeğimde delik var kalbindw maddi sıkıntım yok yaptırmak istesem bugün yaptırırm ama ben duamı edip rabbimden istiyorum ki şayet fetal dnada hastalıklı çıkıp amniyosentezi temiz çıkanda var forumlarda okursan görürsün