Snkakr açlık tokluk dediğin kan tahlili ile yapılan şey mi geçen ay kan tahlilinde açlık kan şekerim normal çıkmıştı. Cuma günü başka doktora gidicem doğuma bir ay kalmışken sanırım doktor değiştiricem. Bu doktor beni tatmin etmiyor sırf başlamış oldum diye devam ettim şimdiye kadar ama istediğim şekilde beni bilgilendirmiyor. Bugün yazdım doktora kafama takıldı başka bi şey yapsak olmaz mı yükleme yapamadan dedim ne dediysem onu yap yazmış