Merryy22 canım merhaba bende adetim bittikten 7 gün sonra test yaptım negatif çıktı hastaneye gittim kan verdm 0.100 çıktı ama hemşire var gibi çık yeni o yüzden çıkmayabilir dedi cuma günü tekrar beta vercem bakalım ne çıkıcak banada dua edin lütfen 😇