Yasoeso Sevinc-Berna87 valla az önce bende yaptım dayanamadım negatif ama yumurtlamanın 7 ncı günü bugün
minismom Dilara3521 bu marka al bi gebelik testi sanırım dimi bende yaptım gecikmenin 14. Gunu cok silik cıktı emin olamadım
Feyzadilara https://linksharing.samsungcloud.com/nAveCB4Qiwn2 Kizlar ustteki bugun yaptim alttaki dün kesin varmıdir?
myangelson Merryy22 kız var işte git kan ver artık postun sonuna kadar indim acaba kan vermis misin diye bı baktım yok 😅 kan ver testlerin hepsinde silik çizgi gözüküyor hatta bu attığın biraz daha koyu duruyor otekilere göre bence var