Ayshataha Bizde 6+1 olduk bugün Çarşamba doktora gidicem geçen hafta pazartesi kesemiz gözüktü acaba kalbini duyarmıyız bu hafta ?
Tosuncuk Ayshataha canım bende Çarşamba günü gittim kese gözüktü ama kalbini 2 hafta sonra duyarız dedi doktor
Merveakts 4+6 yız bizde çok şükür öyle aşırı bulamalarım yok rahatım böyle devam ederse 🥰 peki bu zaman nasıl geçecek yaa 🙆🏼♀️
Yldzzyldzz 8+3 üz biz de 🙋♀️ Mide bulantım iştahsızlık falan bişeyim yok ama kahverengi akıntm oluyo progestan kullanıyorum inşallah hiç birimizde bi sıkıntı olmaz da gelir bebişlerimiz sağ salim 🙏❤️