tugbadurmaz34 Herkese merhaba kızlar günaydın nasılsınız nasıl gidiyor herkes bebeğini gördü mü kalp atışları dinlendi mi bebek nasıl siz nasılsınız sonraki kontrolünüz ne zaman 💕
nzlbrn tugbadurmaz34 8+2 yiz bugün geçen hafta 7+3te gitmiştim kalp atışını duyamadım maalesef yarın tekrar gidicem inşallah bir sıkıntı olmadan duyarım 🙏
sln23 tugbadurmaz34 7+6 dayım bende 🥰 5+6 da kalp atışını duydum doktor 12. Haftada çağırdı. Arası uzun olduğu için ben dayanamadım bu hafta içi başka bir doltora daha gidicem bebişimi görmeye
Esra_Omer_21 tugbadurmaz34 9+2 olur mu😊bir bucuk hafta once kalp atışını duyduk bebegi gördük daha gitmedim 3. Ayı doldurup gitmeyi düşünüyorum 😇
Selma2412- tugbadurmaz34 hamd olsun canım kese ve kalp atışı duyduk Rabbim isteyen herkese nasib etsin 8.haftadayız ıkı hafta sonra kontrol var nasib olursa ☺️
Bidamla nzlbrn inşallah duyarsınız bende şuan tam 6haftalıkım cuma gittim kese dahi göremedim yarın gidicem inşallah görebiliriz sağlıkla 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
tugbadurmaz34 nzlbrn @Batbur @ceylan0945 @sln23 @cokbilmismom @Esra_Omer_21 @Selma2412- @Simge16 kızlar ilk gebeliğiniz mi bu ilk ise eğer ailenize ya da eşinize haberi verdiğinizde size altın vs verdiler mi bazı adetlerde yörelerde varmış bilmiyordum tek bildiğim doğum hediyesiydi dün kayınvalidem bana bu mühdeyi verdiğin için diye bana altın taktı 🙈🧿🥰💕
ceylan0945 7+1den selamlar annişler bende 6+4de duymadim kalp atisini 17 ekime randavu verdi kalp atışı için hayırlısıyla bakalım inşallah duyariz
tugbadurmaz34 ceylan0945 bende 7+1 im ben 6+5 te gittiğimde duydum inşallah sizde duyarsınız Allah’ın izniyle 🥰💕
tugbadurmaz34 cokbilmismom bende de var ansızın bir anda su içerken bile bulanıyor bazen özellikle uyandığımda ve yatmaya yakın 🥺💕
tugbadurmaz34 Esra_Omer_21 olmaz mı canım benim 🥰 doktorun ne zaman gel dediyse o zaman git 1 aydan fazla bekleme bence bana 1 ay dedi ama ben çoğul gebelik durumuna karşı 2 hafta sonra gitsem mi diye düşünüyorum yoksa 11. Haftamda gel dedi bakalım 🥰
tugbadurmaz34 Selma2412- maşallah canım benim bende 6+5 te geçen cuma duyduk gördük çok şükür rabbime 8 yıldır evliyiz nasip olursa ilk çocuğumuz olacak bana da 11. Hafta da gel dedi yani 1 ay sonra çok şükür yolunda gidiyor gibi 🥰🫶🏻🧿
Esra_Omer_21 tugbadurmaz34 benimde o zamaa kadar 11 oluyo zaten ay başinda giderim muayene ucretleri çok pahali o yuzden sık sık gitmeyi düşünmüyorum
Selma2412- tugbadurmaz34 nazarlardan korusun Rabbim hepımızı kem gözlerden esirgesin Allah’ın izniyle sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alabilelim 🥰
tugbadurmaz34 Selma2412- amin canım benim inşallah Allah kolaylıkla nasip etsin inşallah kucağımıza almayı görmeyi 🥰💕
Simge16 Haftam benimde bugün doktora gittim herhangi bir problem yok 1 ay sonra çağırdı. Koku hassasiyetim çok fazla bu yüzden bulantım ve kusmam oluyor ara ara her şeyi yiyemiyorum
tugbadurmaz34 Simge16 çok şükür canım benim aman bebek iyi olsun da biz bir şekilde idare ederiz tabi çalışmayanlar için geçerli bu çalışanlara Allah kolaylık versin inşallah 🥰
nzlbrn Bidamla inşallah hiçbir sıkıntı olmadan görürsünüz Allah sağa salim kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🥰