myangelson Kahverengi dip baligiydi sanırım ama ben hamile değilim o yüzden yiyorum 😊 post sahibi de doğum yaptığı için yazdım direk
Durubebegim Bana göre en lezzetli olanlar Levrek Çupra ve somon balığı misafirim olunca üçündende karışık yaparım ama kendimiz için her hafta dönüşümlü birini seçer yaparım☺️
tugbadurmaz34 Yazmelegi_ en yağlı en lezzetli 3 balık ala balık çupra ve levrek kesinlikle afiyet olsun 🥰
-_Esra_- Yazmelegi_ canım benim teşekkür ederim sen nasılsın koşturmaya devam Ankara’da görevdeyim sen nasılsın nasıl gidiyor 🌸🌸
Yazmelegi_ -_Esra_- çok şükür iyiyim bende bebisle uğraşıp duruyorum, Allah kolaylık versin rabbim korusun sizleri inşallah 🌸❤️
Birannis Alabalık çupra somon levrek çok severim Alabalık için domates salçası sarımsak kekik karabiber le bir sos yapın uzerilerine sürün verin fırına mis gibi olur
Feyzabeyoglu Yazmelegi_ barbun cok severim ama dip balığı Hamsi cokzel Palamut cokzel mezgitde cokzel Ben hepsini seviyorum ya galiba 😅