Yazmelegi_ Kızçeleerr yediğiniz en lezzetli balik hangisi ben öyle sürekli balık yiyen biri değilim ama böyle güzel lezzetli balık yemek istiyorum
gamzecgr Yazmelegi_ bu mevsimde Barbun,tekir,lüfer,sardalya,palamut,levrek taze tam zamanı ama bunlardan en lezzetlisi barbundur özellikle tereyağında kizartirsaniz etleri dökülür yemelere doyamazsniz tavsiye ederimmm💐
myangelson Yazmelegi_ çupra levrek somon palamut barbun isravrit hamsi yediğim balıklar 😅😅 ama genelde büyük balık severim ve Barbun favorimdir 😍😍
Minikperi gamzecgr ama bu saydıklarınızın çoğu dip balıkları hamileler doğurduktan sonra tüketse daha uygun olur. Yoksa benim de en sevdiğim barbun çok lezzetli.
-_Esra_- Yazmelegi_ canım benim teşekkür ederim sen nasılsın koşturmaya devam Ankara’da görevdeyim sen nasılsın nasıl gidiyor 🌸🌸
Tugbamf Yazmelegi_ deniz levreği ,hamsi , çupra ve barbun benim muhteşem favori balikalrim ama barbun hamile iken yenmiyor sanırım . Somonda cok lezzetli ama yağlı olduğu dönemde alırsan ve güzel yaparsan 🥰😍😍
Yazmelegi_ Elfselm hamsiyi annem yaparsa yiyorum oda kokusunu almadığım için yoksa bende kokusunu alınca yiyemem
Elfselm Yazmelegi_ bir defa ayıklamaya yardım etmiştim günlerce elimden kokusunun geçmediğini hissettim o gün bugündür uzağım her türlüsüne