Slnaycn Betustrkmn 35+3 oluyorum yarın kontrol var.. iyiyim gibi sadece su azalması vardı sonra normal dediler bakalım yarın ne olacak 🐣 yürürken zorlanıyorum kilo aldım sıkıldım ama ağrım sızım yok 🤣
Aylanursu Betustrkmn 34+4 haftaligiz biraz bel ağrısı ara sıra kasık ağrısı onun harici şükür güzel ilerliyoruz ☺️
xbebegimx Betustrkmn 35+3 gaz sancisi gibi agri var 2 gundur bebek vurdukca daha cok agri oluyor onun disinda bir sorun yok sukur
biryildiz42 Betustrkmn aşağıda çok baskı hissediyorum sanki bebek düşecek gibi ve bazen mesaneme o kadar baskı yapıyor ki altıma işeyecek gibi oluyorum
Betustrkmn Slnaycn ay hepimiz öyle idare edeceğiz artık doğurana kadar. Sağlıkla zamanında gelsinler inşallah.
Minmom 34+5 iz sırtım ve belim akşamları çok ağrıyor rahim ağzı uzunlugu da 30 mm e düşmüş doktor progestan başladı her hafta kontrole çağıracak artık doğuma kadar 😢
Betustrkmn Minmom benim 3 gündür kalçamla birlikte bacaklarım çok kötü ağrıdı özellikle akşamları. Uyuyamadım ağrıdan. Çok şükür bu akşam daha iyiyim. Çok ayakta durunca sırt bel gidiyor zaten.
Betustrkmn biryildiz42 baskı yapıyorlar kuzucum. Benimki baş aşağı gelmişti sonra tekrar ters dönmüş. Haftaya randevu aldım bakalım baş aşağı gelecekmi. Sizinki başaşağı mı duruyor
biryildiz42 Betustrkmn evet baş aşağıya duruyordu en son perşembe günü tekrar gideceğim. Squat felan yapıyor musunuz başladınız mı dpgum için hurma yemeye felan
Cekilmezbirkiz Uykusuzluk ağrılar nasıl sabrediyorum şaşıyorum valla 🤣 35-4 az kaldı diren diyorum kendime ama acıyorum da valla. Birde hasta oldum boğazım burnum felaket inş ateş olmaz da atlatırım. Maskesiz çıkmamak lazım sokağa
Minmom Betustrkmn ara ara adet sancım oluyor dedim doktoruma. Günde 2-3 kez. O da alttan ultrason ile bakarak ölçüm yaptı o şekilde
Betustrkmn biryildiz42 valla hiçbirşey yapmıyorum 😂 yürümeye çalışıyorum biraz. Hergün 1 saat yürümek lazım.
biryildiz42 Betustrkmn bende başlarda yürüyordum ama şimdi 10 dk yürüyünce bebek idrar torbama basıyor adım atamıyorum
GiGi1 Betustrkmn bunca zaman hiçbir şey yoktu fakat 35+3 olduk 1 haftadır en ufak bir işte belimin ağrısından duramıyorum bel ağrısı çok fazla😌
Betustrkmn Bahar1644 nefes darlığı var evet baskı yapıyor göğüs kafesimize benim baş yukarıda diye olduğunu düşünüyorum sizinde mi öyle
adalinda-35 Betustrkmn ayak ağrısı çıktı geceleri uyuyamıyorum😕😕 35+4 artık doğsun istiyorum dayanamıyorum
Betustrkmn adalinda-35 komple bacak ayak ağrısı özellikle gece çoğalıyor gündüz iyi yinede. Gece niye çoğalıyor bu ağrılar.
Bahar1644 Betustrkmn benim aşağıda başı ama çok zorlanıyorum nefes alamıyorum birde enfeksiyonum var vajinam çok ağrıyor 😞😞😞