svgkrtozdmr Badesmmom çok tesekkür ederim bu cok farkli ama topallayarak geziyorum resmen 🙈 hepimizin kolay dogumlari olsun Insallah 🙏
Bahar1011 svgkrtozdmr bende bugün 38. Haftaya girdim cuma günü sezeryan doğumum var ve sağ bacağımın üstüne basamıyorum sanki dayak yemişim gibi heryerim ağrıyor arada ufak ufak sancılarım var son 38 hafta geçti ama şu bi kaç gün geçmek bilmiyor
svgkrtozdmr Bahar1011 sanirim son zamanlarda hepimizin yasadigi bi durum bu 😥🤍 Az kaldi napalim bebislerimiz iyi olsun da.. Sağlıkla kolay doğumlarla kucagimiza alalım Insallah 🌸
Nazliicann3472 Bende 37+3 teyim 2 aydır oğlumun kafası aşağıda sancı vs yok sadece arada bi rahme baskı yapıyor. Bugün aşırı yürüdüğüm için sağ kasığım ağrıdı ama sonra geçti. Onun dışında ne gibi sancılarınız var?
Nazliicann3472 Ve karnım çok küçük doktor bebeğin yeri dar demişti. Habire bir yerde toplanıyor bebeğim. Aşırı minik hareketleri var dikkat etmesem hiç hareket etmiyor diyebilirim. Açıkçası beni çok korkutuyor 😔 bir dahaki randevum perşembe 😏