Arzummm_98k Bebeğiniz kaç haftada doğdu? Söylüyorlar erkek bebek daha geç dünyaya geliyor. Bende bilmek istiyorum sabırsızlanıyorum 38+5 deyim😥
Yguo_mom Arzummm_98k 40 haftada gelmeyince sezeryanla dogum yaptım hatta 1 hafta önden gidiyodu yani 41 diyebiliriz
Bahar_kocak Yguo_mom birşey soracağım devlette mi doğum yaptınız bende 39+4 günlüğüm daha ne kadar beklerim devlet takipliyim yarın da kontrolüm var
Vandb Arzummm_98k hafif pıhtı şeklinde birşey geliyor pembemsi kırmızıya dönük koyu akıntı gibi düşünün o doğumun habercidiymiş bazısının 1 hafta sonra oluyor bazısının birkaç gün içinde
Yguo_mom Bahar_kocak yok özelde takipliydim suni sancı almak istedim daha fazla beklememek için kakasını yeme ihtimali vardı ki yemişte zaten yogun bakımda yattıı Suni sancı ve açılma olmayınca sezeryana aldılar
2cocukluu-annee Arzummm_98k oglum 40+3 de daha gelmeye niyeti yokken zorunmu sezeryanla dunyaya geldi