Ben 37 haftada kendim yapmıştım dip köşe temizliğimi canım korkma bişey olmaz doktorun kendini yorma dediği sürece ama arada dinlen tabi insan ağırlaşıyor yoruluyor bende dinlenerek yapıyordum sadece cam silme falan işlerini temizlikci bi abla çağırmıştım