Sila_dmr27 ben dip köşe yapmıyorum ve yapamam. Haftalık toz alma, süpürge vileda yapıyorum.
Dip köşemi 30da yaptığım için camlarım battı ama umursamıyorum yani çok rahatsız olursam birini çağırırım
Onun dışında da günlük süpürge, sleepy mendillerle görünen yerleri silip milleti kandırma 😅😅, tuvalet banyo ve mutfak tezgah temizliği yapıyorum