sonmel22 Meryemim_ sabah idrariyla mi testi yapiyorsunuz? Ozaman pik bulunamiyor genelde. Uyandiktan sonra 2ci defa gittiginizde yapin ve gunde 2 kere yapmaya baslayin. Mesela 11 gibi sabah sonra oglen ¾ gibi. Ben oyle bulmustum ve benimki de 19ci gun cikti
Anneoluyorumm00 Meryemim_ işte çoğu kişi şikayetçi çoğuda sıkıntı yok yani demki öncekinde sıkıntı yokmuş, bunda varmış
My_Angels Meryemim_ sağolun teşekkür ederim RABBİM de size en kısa zamanda en güzeliyle nasip etsin inşallah 🤲