Meryemim_ merhaba canım bizde 8 aydır çocuk istiyorduk Eylül ayının 14 ünde benim yumurtlamam vardı ben ondan önce ve sonra 3 gün boyunca hergun test yaptım silik bile çıkmıyordu pes ettim bosverdim Allah’a bıraktım bu ayda olmayacak dedim ama 28 Eylül’de 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim kafana takma boşver Allah zamanı gelince öyle güzel nasip ediyor ki Rabbim aratmadan nasip eylesin inşaallah 🤲🤲