Melekozge Kızlar korkuyor ya 1saat önce ölçtüm bu şekilde çıktı doktoruma yazdım hemen ama içimde yine korku var her saat başı ölçmem gerektiğini söyledi takibe aldı 😔 dua edin bı sorun çıkmasın inşallah ya 38 hafta oldum bugün Çarşamba günü doğumum var
Yaprakdokumuseverr Melekozge devam ederse gebelik zehirlenmesi olabilir. Çok dikkatlice takip edin. Geçmezse muhakkak acile gidip idrarda protein baktırın. Ben doğum anında yaşadım acil sezaryene alındım.
Elifcee25 Melekozge Benimde hastanede yüksek ckiyo evde dusuk. Kendini yorduysan ondan olabilir dinlendikten sonra ölc ve bol bol dinlen.
WiseMom Melekozge Merhaba gebelik zehirlenmesi konusundaki tecrübemi link olarak bırakıyorum. Tansiyon için de bakabilirsiniz. Yorumlarda yapılacaklar listem var iyi gelecektir ve başka hikayeler de var hepsini okumanızı tavsiye ederim❤️ Geçmiş olsun korkmayın, sabır istiyor ve sonunda siz kazanacaksınız💜 https://forum.mutluanneleriz.com/d/1570286-preeklampsigebelik-zehirlenmesi-surecim-dogum-ve-bilinmesi-gerekenler/102
Kshrki Çişin varsa yapmış ol dinlendik vaziyette ölç 10 dk dinlen oturduğun yerde öyle ölç, ölçüm hata verir yoksa, acile gideceğin kadar yüksek değil anlık olmuş olabilir endişe etme korkma inşaAllah bir sorun çıkmaz çok geçmiş olsun
Zeynaaa0101 Canım tansiyon ölçer iken, dinlendikten 10 dakka sonra ölç otur oturulmaz ölçülmez tansiyon yani iş yapıp ölçme yada yürüyüp gelip Ölçme stres yapma sakin ol
Melekozge Kızlar hepinizden Allah razı olsun sonrasında ölçtüm normal çıktı şükür yoruldum sanırım oyuzdn nabzimla birlikte birden yükseldi şükür daha iyiyim ❤️sağlıkla alalım kucaklarımiza inşallah 🤲