Kızlar öncelikle herkes sağlıkla bebişini kucağına alır inşallah. Ben de herkes gibi buradan doğum hikayaleri okuyordum kendimi rahatlatmak için şimdi de yazmak bana nasip oldu.
37+2 de rutin kontrole gittik nst’ye girdik vs. Doktorum ultrasonda bakarken bebeğin bir hafta içinde hiç büyümediğini söyledi ve hazırlan yarın doğuma alıcaz seni dedi. Ben hiç böyle bişey beklemiyodum çok moralim bozuldu çünkü normalde 39. haftadan itibaren bekliyorduk. Neyse başından beri normal doğum istiyordum ama bunu duyunca sezaryene alınmak istedim ama doktorum önce normal doğumu deneyelim dedi ve iyi ki de denemişiz. Neyse bütün akşam spor vs yaptım açılmam olsun diye. Sabah 7.30da hastaneye geldik ama hiç bir sancım yoktu. Ebe kontrol etti geldiğimde 2-3 santim açılmam varmış. Daha sonra lağman yapıldı,hastane de yürüyüş yaptım, bu sırada besleyici serum taktılar. Saat 11’e doğru ebe suyumu patlattı, ondan sonra da suni sancıyı taktılar. 15-20 dk sonra suni sancıyı hissetmeye başladım ilk başta ufak ufak vuruyordu ağrı ama sonra dayanılmaz bir hal aldı ve bir anda açılmam 8-10 santime ulaşmıştı. Doktorum geldi hemen doğuma geçildi kafasının ve saçlarının gözüktüğünü söyledi. Bağırmadan sadece ıkınmamı söyledi ikinci ıkınmamda ebenin karnıma bastırmasıyla beraber saat 12.25’te küçük kızım doğuverdi🥰 hemen göğüsüme yatırdılar sıcacıktı o his gerçekten anlatılmaz kızlar umarım herkese nasip olur🤗 bebeğimi hemşireler aldı o esna da doktorum 2 dikiş attı ama inanın onu hissetmiyorsunuz zaten uyuşturuyolar önce. Benim en büyük korkularımdan biriydi dikiş ama hiç sandığım gibi olmadı. Dikişlerim atıldıktan sonra kanamam olduğu için içeriye tampon koydular akşama doğru da o tamponu çıkardılar. Ondan sonra tamamen rahatlıyorsunuz. İlk tuvaletimi yaparkende o kadar zorlanmadım. Evet bu süreç hiç kolay değil ama abartılı anlatılanlar kadar da imkansız değilmiş kızlar. Kendinize inanın ve sadece bebeğinize kavuşacağınız ana odaklanın sürekli kendinizi telkin edin dualar okuyun ben bu süreçte hep öyle kendimi rahatlattım. Umarım birilerinin içine biraz su serpmişimdir.🤗 herkesin evladına en hayırlı sağlıklı şekilde kavuşması dileğimle🌸