Ilknurx bacaktan ve vajinan kısmından iğne yapıldı ama biraz hissettim. Fakat cok dikişim yoktu 4 5 tane falandı sanırım söylemediler düşenlerden tahminim benım. Birde 1 dikişli açık yer kalmıştı. Bende bişey olmaz diye hatırlatmadım hemşireye 3 saat sonra tekrar geldiler dikişe ozman hiç uyusturmadılar o benım hatam olmuştu ve canım cok yanmıştı. Dogumda bile sesin cıkmadı 1 dikişe ne cok tepki verdin demişlerdi 🤭 ama sinirlerim bozuldu ağlamıştım ozman.