Tam39 haftamız doldu ve bugün açıklık muayenesi oldum açılma 0 dedi ve nst de sancı da çıkmadı en fazla kasılmam 60… doktorum salonu gününe kadar normal doğum kabul ediyor ama sanırım doğuramayacağım:(
Açılması sancısı olmayıp birden doğumu başlayan var mı mümkün mü iki gün içinde doğurmam