Xiaomi kullanıyorum evlendiğimde aldım. 2 yıldır hiç arıza vermedi. Fırçasının ömrü tükendi sadece yenisini aldım. İlk gün ki gibi. Başlarda çalıştığım için sürekli onu kullanıyordum. Evde de kimse olmadığı için bize yeterli geliyordu. Normal makineyi çok az açıyorum. Şimdi hamileyim ve evdeyim. Çok yorgun olursam nadiren kullanıyorum.