ElayAysen ya benim tansiyomum hayatım boyunca hep düşük olmuştur. Hamilelikte 8 5 ölçmüşlüğü var doktorun. Başkası olsa bayılır ben normal geziyorum 😂 Düşüklüğünden ziyade tansiyon çıkınca da kalp çarpıntısı olabiliyor o yüzden dedim. Kalp çarpıntın uzun sürüyosa ama kendini iyi hissediyorsan yani bayılcakmış gibi hissetmiyorsan limonlu su iç biraz otur kalp çarpıntın geçiyor mu bak.