Hepinize çok teşekkür ederim, acil şifalar diliyorum .. 🫶🏼💕💕💕💕
Doktora gittim bugün hiçbir şekilde ilaç kullanamayacağımı söyledi , bebek büyük olduğu için , sadece dinlenecek terleyeceksin dedi, nane-limon ve ıhlamuru bir fincan olacak şekilde tüket dedi. Adaçayı kesinlikle yasak dedi. Gribin bebeğe ne derece etkisi olur dedim . Çok ilerlemezse sorun olmaz ama öksürük var dedi ciğerlerine inerse bebeği de etkilemeye başlar dedi . yani bir an önce toparlamamız lazım hepimizin .. bir de her hastalık kendi özelinde farklı oluyor, her doktor o hastaya göre değerlendirme yapıyor , doktora gitmek bilinçli hareket etmek en iyisi sanırım ..