28-subat 32.haftadayım grip oldum ilaç da kullanamıyorum neler yapılabilir bilgisi olan var mı acaba ya da gebelikte düşük dozda falan hiç ilaç kullanılamıyor mu bilenler cevap verebilir mi lütfen , yardımınıza ihtiyacım var
bdenerigokce 28-subat canım zaten gribe ilaç fayda vermez ki🤷♀️ ıhlamur içebilirsin, boğaz ağrın varsa zencefil ballı çay içebilirsin. Burun akıntın varsa bol bol su ile temizlemelisin 🫶
Yeliz34 28-subat limon tuz sirke gargara yap boğazına çok iyi geliyor bide c vitamini tüket çok sıcak çok soğuk içecek içme burun deliklerine vikis sürebilirsin ben öyle yapıyorum burnumu bir nebze açıyor bide sıcak su buharı yap çok iyi geliyor
Memolininannesi 28-subat ben ilk gebeliğimdede hasta olmuştum günde 1 fincan ıhlamur içiyorum yoksa kendime gelemiyorum 🤷♀️ portakal mandaline greyfurt sıkıp içebilirsin
28-subat bdenerigokce şiddetli boğaz ağrım var , burun ve geniz akıntısı halsizlikten kafamı kaldıramıyorum.. cevabınız için çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸
12345ipek 28-subat geçmiş olsun canım ben bu anlattıkların için gittim antibiyotik yazdı ayrıca propolis kullandım iyi geldi
Poncikannesi2 28-subat eczaneler hamilelikte kullanabilecegin c vitamini tavsiye ederim doktorum önermişti bnde işe yaradi
Ozzo 28-subat 38 haftalığım bi haftadır aynıyım baş ağrısı en çok da . Acile gittim antibiyotik kullanman lazım aslında ama son haftaların zararı yok ama yine de içme ne kadar az ilaç o kadar iyi dedi Minoset yazmış bunu kullan dedi 😥😭
Freyan 28-subat Aynıyım. Taze zencefilli rendeledim 1 2 kaşık bal ile karıştırdım dolaba koydum onu günde 2 3 kaşık yedim ağzımda boğazımda tuta tuta hemen yutmadım acısını almak için. Bu inanılmaz boğazımı açtı. Sinüzit de var bende 3 gün burnum tıkalı gezdim.Dr serum fizyolojik önerdi ama ben fayda goremedim eski usul tuzlu su çektim genzime oyle oyle biraz nefes almaya başladım. Yine zencefil limon ve ballı çay yaptım kendime. Taze zencefil kullandım hep. Balgam varsa atmaya çalışın bi de benim şu an bogazima indi öksürük olarak da çıkaramıyorm balgam süreç yine 1 hafta 10 günü bulacak sanirim. Cok öksürüyorum karnim kasiliyor artik
28-subat Şuan evde toz zerdeçal ve zencefil var ama gebelikte zerdeçal kullanımı tehlikeli olabilir diye bilgi de var , sağlık sektöründe olan var mı acaba , 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
MelteM2cck Ben alerji astım hastasıyım ve hamileyim. Ihlamur dahi bitki çayı o onermedi doktorum rahmi uyarıyor diye. Hava alıyorum bebek oksijensiz kalmasın burnum tıkanmasın diye ve amoklavin antibiyotik kullanıyorum. Doktoruma sordum özellikle zarari olmaz dimi diye. Antibiyotik bitki çayların yanında daha masum bitki çayı sakın içme dedi. Ve güveniyorum. 3 doktor ilgileniyor benimle hepsi aynı fikirde. Kendini ihmal etme git doktora sen iyiysen bebeğin de iyi
28-subat MelteM2cck çok geçmiş olsun, sağ olun bilinçli olmak çok önemli tabi, korkudan hiç bir şey içemedim zaten
28-subat Ozzo artık ilaçsız sadece biraz daha beslenmeye Özen gösterip iyileşmeye çalışacağız , çok geçmiş olsun size de
Amigurumi Bende gebelik bekliyorum o boğazlarım ağrıyor ya varsa diye ilaç kullanmıyorum. Üşüttüm mü grip mi oldum artık mandalina tüketiyorum çayıma limon atıyorum bol sıvı tüketyorum
Amigurumi 28-subat şu aralar salgın var kimi gördüysem hasta eşim ameliyat oldu hep gelen giden çoktu hepte gelenler hasta gripti zaten şok oldum hasta olanların gelmesine