Sehrazatt 13.10.23 bizim de 🩷 genel anestezili sezeryan olacağım inşallah sağlıkla kavuşuruz yavrumla 🩷 bir sürü duyguyu aynı anda yaşıyorum resmen çok değişik günler 💖
tubayesi Gizemliana nescafelerden sade olanlardan biraz acı oluyor ama çok etkili anesteziyi çok güzel atıyor ben iki bardak içtim daha fazla da içilebilir akşam doğuma girdim ben kapandığı için her yer iki bardak icebildim ama yine de hiç ağrım olmadı