Ervaduru Hayırlı uğurlu olsun rabbim sağlıkla kucağınıza aldırtsın inşallah.. Tansiyondan korkmayın, eğer aşırı yükselirse o an müdehale edip düşürürler zaten, ki aşırı yüksek değildi sizinki.. Normal doğumdaki gibi nefes egzersizi yapın bolca, derin derin uzun nefes alıp vermek benim tansiyonumu düşürüyordu