İlk doğumum olucak Allah kısmet ederse normal doğumdan çok korkuyorum o sancı gelirse dayanamam caresizlıkten ne yaparım sonra diyorum normal doğuranlar nasıl doğuruyor,sezaryan düşünmeye başladım ama omunda iyileşme süreci zormuş dikişler geç ve sancılı iyileşiyormuş süt hemen gelmıyormuş çok kararsızım tecrübelerinize acıgım