Slc Yorumları bekliyorum bazen saçma şeyler soran insanların dalga geçmek için post açtığını düşünüyorum ya siz
Tubatgn Slc Bazıları ciddi şekilde soruyor, olabilir sormakta özgürler. Bilmiyorlar, yeni hamileler.. Bazı sorular gerçekten mi ya cinsinde.. Bazıları ise o soruları tiiye alıp dalga geçiyor. Bu hiç hoş değil.
pnarusluu Slc ayy bende aynı şekilde yok göbeğimdeki kılı cımbızla sert çektim bişey olur mu bilmemle resmen dalga geçiyorlar yada dikkat çekmek için yapıyorlar bilmiyorum ama bu tarz şeyleri yazarak ne yapmaya çalışıyorlar bilmiyorum kürtaj olan anneler var bebeğini kaybeden anneler var bu şekilde saçma sapan sorular sorarak ya da post atanlara gerçekten sinirleniyorum
Masell Slc en saçması bence cinsiyet tahmini.Doktor bile tahminde bulunmıyor erken diye bu aklı noksanlar da kız mı erkek mi diye soruyor.Zaten %50 ihtimal var.Doktorun bilemediği şeyi burdakilere soruyor
pnarusluu Tubatgn bende yeni hamileyim hamilelik ile ilgili aklıma takılan veya en basiti şeker yüklemesi ile aklıma takılan bir sürü soru olmultu doktorum aydınlattı ama insan yaptıranlar dan da fikir almak istiyor mesela ben ilk burda öğrendim 2 dilim baklavaya eş değer olduğunu bazı kadınlar yatak odasına kadar anlatıyor yada soruyor senin yatak odandan banane yani kocanın spermini napayım utanmasa şu kadar cm uygun mı diyecekler diye korkuyorum 😂
Sevdeeez Biri burda kocasının ilişki sonrası spermin şeklini sormuştu. İyice millet çıldırdı demiştim. Birde en gıcık olduğum şey burda kaynanası ya da görümcesinin basit yaptığı bir şeyi bile abartı olarak anlatanlar. Evet herkes problem yaşıyor ama bazısı abartı
Slc Sevdeeez evet bazı şeyleri görüyorum içimi dökmek istedim takımı vereyim mi kayın baba ismi faln ailevi tamamen sen verme desen sanki vermicek ismi gibi gibi
bengonca O kadar saçma postlar gördüm ki.. dedesi çocuğunu çok öpüyor diye kızanı bile gördüm. Kocasının afedersin menisinin yoğunluğunu soranıda. Çoğunun hamile olduğu platforma doğumdan sonra bebeğim öldü diyeni de gördüm. Kaynanam görümcem diyenlere zaten tahammülüm kalmadı. Aman ne bileyim. Allahtan sadece hamile yada lohusalar ile ilgilenmem gereken bir iş yapmıyorum. Biz de hamileyiz bizim de hormonlarımız var ama ben tahammül edemiyorum bazen.
Slc bengonca aynen cidden bazen insan sormak istio çok ciddi sağlık yada aklına taklan şeyleri ama kayın valide faln filan degil
bengonca Ben de bir gün birşey sormam gerekirse post aldını kaynım bana atladı yapacağım başka türlü dikkat çekmiyor çünkü 🤣🤣
Annebebek012 Masell o zaman millet Çin takvimine vs de bakıyor neden aklı noksan olsunlar ne kadar kötü bir üslup insanlar zaten doğruluğundan emin olduklarından değil tahmin diyorlar demi hemcinslerinize ve anne adaylarına yazdığınız şeye bakın insanlar mutlu ve heyecanlı ilişki muhabbeti kaynana muhabbeti görmekten daha eğlenceli bence
Slc Masell 😆ahh insanmz allahtwn geleni degistrme sansmz yoki beklemek güzel glio bana hevesle heyecanla
Mom_83 kahvesever__ ahahahhaha bende onu gördüm en saçma 😂 haftasıda küçüktü hissettim ama otururken diyor yazık yavrum parmak kadar daha😂
kvsr22 kahvesever__ O tam bir gerizekalı bence ,bi de savunmaları şu ilk gebeliğim bilmiyorum.İlk gebelik olabilir ama ,azıcık mantık yani.Ya da zekaları çok düşük
Tubatgn pnarusluu He şimdi her konunun etiketi var, sıkıntılı postları moderatörler zaten siliyor. Ona bir şey diyemiyoruz maalesef 🤤
_brcu88_ pnarusluu onuda dediler zaten kocamın şeyi bilmem kaç cm demişti hatırlayamadım…küçük olduğu için hamile kalamiyorum diye sormuştu 😂
Slc Annebebek012 şaka gibi ama cidden evet hepimiz hevesliiz ama minnis bebetolari tahmin edebilse doktor tahmin eder canm
CemrePektas Slc 10 posttan 8 tanesi saçma oluyor. 2 tanesi aklı başında sorular oluyor. O da yorum çokluğundan belli oluyor genelde. Gerçi kaynana postları da çok iş yapıyor 😂
_brcu88_ Mom_83 açtığı postun saçmalığınin farkında değil gibi😂bide işine gelmeyen yorum aldığı zaman karsisindaki insanlara saldırıyordu 🤷♀️😁
babylook Slc evet ya bende sinir oluyorum hele şu cinsiyet meselesi kese var içinde minik bir bebek daha oluşmamış bile diyorlar cinsiyet nedir doktorun bilmedigini keseye göre soruyorlar inanıyorlar bide yazılana😕
_brcu88_ Slc şu kadar şu kadar yemek yedim sizce çok mu ??😁kocasıyla cinsel hayatını anlatanlar ..gerçekten kimseyi yargılamak istemiyorum ama bazı açılan postları görünce aramızda 14.15 yaşında çocuklar olduğunu falan düşünüyorum yani ….o kadar çok saçma şeyler soruluyor kii 🤷♀️bide artık anne bebekten çok şu kadar yemek yedim çok mu ..şu kadar kilo almışım çok mu …kilolu hamile kalanlar zayıf hamile kalanları kıskanıyor gibi vs… çocuksu çocuksu sorular 🤷♀️Allah akıl fikir versin