Oykuelisa doktorunuz ilaci birakmanizi soyleyene kadar devam edin. Ben 7-14 hafta arasi kanama problemi yasadim kese ve bebek buyudukce kanama alani kuculdu kayboldu ama progestana sanirim 18. Haftaya kadar devam ettim. Eger yan etkisi cok kotu etkiliyorsa fitil olarak alabilirsiniz doktorunuza sorarak. Ben de yan etkilerini yasadim hap olarak kullanirken inanilmaz sersemlik yapiyordu sonrasinda fitil olarak almaya basladim bir donem dozu da arttirmak zorunda kalmistim kanamam arttigi icin her yerimi sivilce basti ve cok kasiniyordum alerji oldum vajinada da akinti ve kasinti problemi baslayinca duphastona gectim 1 ay kadar onu kullandim sonrasinda kanamalarim gecince doktor ilaci kesebiliriz artik dedi o sekilde biraktim. Duphastonu da sorabilirsiniz doktorunuza bende hicbir yan etki yapmadi. Biraz sabirli olmak bol bol dinlenmek gerekiyor. Stres yapmayin icinizi ferah tutun bebek buyudukce gecer insallah.