11 hafta ıkız hamıleyım dün anıden yoğun kanamayla hastaneye geldim yatış verdiler progestan fıtıl başladı bebek kalp atışlarını dınlettı kese dışında kanama varmış kan uyuşmazlığı olduğu ıcın ıgne yapacaklar düşün rıskı yüksek kendını hazırla en kötüsünü düşünmek zorundayız dedi rabbım sağ saglım kucağımıza almayı nasip etsin