Ozgeunuvar aynen sizin de nasıl eğitimli bir sağlıkçı olduğunuzu gördüm hamileliğin hangi döneminde kilo alınıp alınmayacağını bile kestirmeyen bir sağlıkçısınız, ve yaşınız da küçük olduğu için gerçekten online eğitimle sağlıkçı olmuşsunuz çok komiksiniz ben sağlıkçıların havasını atmadım sağlıkçıyım diye hava atan sizsiniz, gebe okulu diye bir şey duymadınız sanırım diye küçümseyerek attığınız yorumdan dolayı çevremde sağlıkçıların olduğunu ve bir profesörün veya ebenin sizden daha iyi bileceğini ve önerdiklerini söyledim ki kendim de iki üniversite mezunuyum ve okuduğum bölümlerden bir tanesi de sağlık yönetimi :)) ve yaşım gereği de emin olun sizden daha çok şey biliyorum ve okuyorum, çünkü ben sizin gibi Google dan araştırma yapmam dünyaca ünlü sitelerden yabancı dilde makaleler okurum. Ki söylediklerim baya zorunuza gitmiş ki bu saate kadar bana cevap vermek için metin yazdınız ve araştırma yaptınız galiba. Mesela ben sizin gibi hiç bir doktor emzik önermiyor asla diye kesin bir yargıda bulunmadım DSÖ nün kaç yılında emziğe hangi sebeplerle verilmemesi gerektiğini yazdım direkt, ki aynı DSÖ emziğini ani bebek bölümlerini engellediğini de farklı yayınlarında söylüyor, keza pediatri örgütleri de aynı şekilde. Kesinlikle emzik çok yararlı diye bir tezde ortaya atmadım yararları ve zararları olduğunu belli kurallar ve saatler çerçevesinde verilmesi gerektiğini sürekli bebeğe emzik dayatılmaması gerektiğini de söyledim. Ki gerçekten sağlıkçı olsanız emziğe bebeği nasıl istediğiniz gibi verilip verilmeyeceğini de bilirdiniz diye düşünüyorum, sağlıkçıların ve dernekleri bunlar üzerinde makaleleri var. Okumaya devam edin ve biraz araştırmayı deneyin gerçekten. Emziklerin tamamınının da petrol ürünü plastikten yapılmış sanıyorsunuz, sizin mantığınızla biberon da kullanılmaması gerekiyor o zaman peki hastanede yenidoğan bölümünde biberon nerden verilebiliyor peki bebekleri o zaman bütün doktorlar, ebeler ve hemşireler bebeklerin sağlığına zarar vermek istiyor. Okulda bunları öğretiyorlar galiba sizlere