Ozgeunuvar hanımefendi dayım ve teyzem profesör, kuzenim gebe okulu eğitmeni 2 yakın arkadaşım ebe, kardeşim hemşire, dsö’nün 1989 yılında yayınladığı başarılı emzirme listesinin maddelerinde emzik verilmesi emzirme oranının azabileceği yönünde bir açıklaması var fakat dikkatinizi çekerim yıl 1989, şuanki emzikler anne göğüs ucuyla uyumlu, bütün pediatri uzmanları, pediatri örgütleri emziğini belirli şartlar dahilinde ve kurallarla verilmesini öneriyor zaten sürekli emzik kullanımını öneriyorlar demedim ben de dikkatinizi çekerim. Belirli aylara kadar belirli zamanlarda verilmeli her ağladığında bebeğin ağzına emzik verilirse tabii ki bebekte meme reddi yapar. Aldığınız emziğe göre de değişir bu. Forumda da hemşire, doktor, ebe olup da doğduğunda emzik vereceğini söyleyen, emziğini ani bebek ölüm oranlarını azakttığı yönünde araştırmalar ve makaleler var. Diş yapısını kullanıma bağlı evet bozuyor bozmuyor demedim zaten. Online eğitimle sağlıkçı oldunuz galiba bu yönde araştırma ve makaleler de yer alırken kesinlikle öyle bir şey yok gibi bir tezi savunmanız çok saçma maalesef. Biraz daha araştırmaya devam edin siz doğru kaynaklardan. Arama motorunda aramak yerine makaleleri okuyun isterseniz onlar daha faydalı. Şayet Google arama motoruna ben de bir şeyler ekleyebiliyorum.
Kimse size bebek doğar doğmaz ağzına emzik verin ve hiç çıkarmayın gibi bir şey söylemiyor. Yararları ve zararları var deniliyor.